[Tajfutas] Postás Kupa 2021.

NYVSC Tájfutás iroda at nyvsc-tajfutas.hu
2021. Feb. 26., P, 10:32:26 CET

Sziasztok!

1. A Magyar Diáksport Szövetség honlapján megjelent infó alapján én nem úgy
látom, hogy nem lehetne tájfutó diákolimpiát rendezni.

https://www.mdsz.hu/kategoria-nelkul/2021/02/08/elindulhatnak-a-szabadteri-diakolimpia-versenyek/
E szerint az MDSZ tájékoztatja az országos szövetséget. Tudunk erről
valamit?

2. Az április 17-18-i hétvégére beírt megyei diákolimpiai
rendezvényeket *valaki
jóváhagyta*, így kerültek be a versenynaptárba.
Megindokolta valaki, akik erre a hétvégére kérték a versenyt, hogy miért
nem jó a 03.20-21-i hétvége?
A Postás Kupa már régen erre a hétvégére lett beírva.

Üdvözlettel : Tölgyesi Tibor

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2021. febr.
26., P, 0:42):