[Tajfutas] eTempO magyar bajnokság 2. forduló - holnap

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Feb. 25., Cs, 00:10:14 CET

Szia Mihók,

Köszönön a versenyt, a jó kis pályakitűzést. Biztató kezdésemet követőén
a 3-4 csoportokban fejtetőre álltam. A végén újra volt kontaktom a terep
és térkép között.

Ilyen játék, verseny kell, ahol lehet sok sikerélmény. 140 magyar
induló, ez dicséretes, még ha egy-két központ PVSK, SZVSE, MOM, Eger stb
beszállna, akkor még nagyobbak lehetnének a csaták.

Várom a visszatekintési lehetőséget. http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Ernő, Ernő. Nem tudtad kihasználni a hazai pálya előnyét. Sebaj, várjuk
a jövő hónapi utolsó szerdát.

1979 évi norvég VB térkép összeállítás az ajándékom a végső győztesnek.

Bátran gyertek játszani, Üdv,

Janó