[Tajfutas] 1970-1999 OB-k

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2021. Feb. 23., K, 00:03:56 CET

Jaj!
Ne polírozzatok, a saját kedvtelésemért csinálom.
Mikor '12 Pécsi ONEB-re készültem.... oh egy pillanat.
Hálás köszönetem az akkor Bizottságnak (Molnár Peti) , akik bizalmat
szavaztak a PVM-nek. Az igaz, hogy 33 éve akkor már nem rendeztek
ONEB-et Pécsen, de minden követ (talán egy kicsit többet is)
megmozgattam érte. Pápai Golyó azért késte le a Salgótarjáni ROB
selejtező rajtját, mert lukat beszéltem a hasába.
Az elnyert ONEB-re készültem és össze akartam szedni , hogy kik indultak
a kettő pécsi ONEB-en: 1977 (Melegmány) majd 1979 (Szarvaskút) és kik
neveztek 2012-ben (Szarvaskút).
Miközben állítottam össze az indultak listáját a megyei archívumba ástam
bele magam. Pár elázás ellenére bődületes anyagot találtam. Szeretném
megemlíteni Tihanyi László és Kiss Endre nevét, mert a megőrzés az Ő
dicséretük.
Aztán valami elindult és csináltam tovább!
Én  megkaptam már egy kitűzővel az elismerést és ezt köszönöm azoknak
akik megszavazták.
Válogatott koromban lusta voltam (jobb lettem volna, ha naponta 30-40
perccel többet edzem), most igyekszem alapos lenni. Annyi anyag van amit
szeretnék feltenni, remélem lesz időm és energiám.
A most megnyilvánuló figyelmet inkább arra használnám fel, hogy minden
hiányzó térképet várnék Tőletek.
Köszönet a dicsérő szavakért, továbbítom (nagy)fiaimnak, mert a program
fantasztikus(mit érne az adathalmaz e nélkül?!)!!
Sz.Péter