[Tajfutas] sífutó és sítúra paradicsom

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2021. Feb. 16., K, 20:46:36 CET

Az előbb linkelt oldalon képek is vannak 2005-ből:
https://keptar.organic.hu/medves/
[image: sításjfutó 2005b.jpg]

A vasárnapi hosszútávú verseny, felül a start gombra kattintva egy
animáció jön elő, a RouteGadget-hoz hasonló:
https://keptar.organic.hu/medves/verseny/
[image: image.png]

Kinek az oldala lehet ez?

Erdélyi Tibor <etibor1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 16., K,