[Tajfutas] ÉSZ kérdőív lezárása

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2021. Feb. 13., Szo, 09:59:40 CET

Sziasztok!
A kérdőívet *104-en töltöttétek ki, fantasztikusak vagytok, köszönöm*!
A válaszokat összesítem, kiértékelem és az eredményt hamarosan elküldöm a
Listára.
Még ebben a hónapban összeállítom a *Budapest Éjszakai Széria (Budapest
ÉSZ) versenykiírásá*t.
A sorozatot a *BTFSz *és a *Funkwerk *támogatja, további *támogatókat
szívesen veszünk.* A támogatókból létrehozunk egy informális on-line *Szponzori
Tanácsot* abból  a célból, hogy eldöntsük a támogatások leghatékonyabb
(avagy legcélszerűbb) felhasználását.

*Az első és 101-ik kitöltőt szeretném megajándékozni *egy jobb sörrel,
illetve egy nagy tábla csokival, ezek átvehetőek a 4. késő-délutáni edzésen
19.-én pénteken a Népligetben. Ehhez kérem az érintettek jelentkezését, az
alábbiakat tudom:
*1. kitöltő*: febr.9-én 10:53-kor töltötte ki, 55 év feletti, Bp-től
távolabb élő férfi, aki évente 4-szer indulna, leginkább 40 perces B-pályán.
*101. kitöltő*: febr.12-én 19:35-kor töltötte ki, 12-16 év közötti , a Bp-i
agglomerációban lakó lány, aki évente 8-szor indulna, leginkább 30 perces
C-pályán.
*Jelentkezzetek*!
Még egyszer köszönöm,
Üdvözlettel