[Tajfutas] Central European TORUS Training Week 2021

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Feb. 5., P, 00:15:11 CET

Sziasztok,

A Tegnapi futam egy érdekes terepen és szegletes térképpel zajlott,
Olyan volt mintha LEGO elemekből készült volna a terep.

Koncentráltam és figyeltem, alig vétettem hibát, összesen kettőt. Ennek
ellenére a 6 hibát vétő Kálmán Erik a 80. helyen végzett én pedig a
középmezőny végén a 474--n.

Eredményem a mellékletben.

Ma este előkerestem pár domborzati makettomat, amiket még 1989 tájékán
készíthettem. Előbb kellet volna őket mustrálgatnom és utána rajtolni.
(Lásd. melléklet fotó)

A ma éjjelei tapasztalat: Ne versenyez "bekokozva-altatóval" 0 óra 51
perckor. Csak veszthetsz vele. Kálmám Erik három forduló alapján az
előkelő 22, helyen tanyázik.

Gyertek kukkolni. Nyomjátok le a köröket utólag, még regisztráció sem
kell hozzá. Értékeld ki az eredményedet, vesd össze másokéval. Itt is ,
ha rákattintasz a kódszámra, akkor feljön az összesítő térkép

Jó elemzést és hajrá. Egyre többen vagyunk.

Elhibáztam a mai napi belépést, visszaléptem és már nem enged újra
játszani a program. Jól kiszúrtam magammal. Holnap majd "kukkolok".

Janó