[Tajfutas] eTempo fórum volt hétfőn

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Feb. 2., K, 19:07:26 CET

Sziasztok,

Tegnap este eTempo webináriumot tartott Miháczi Zoli.

Rövid időre tudtam csak becsatlakozni az előadásba és a kérdezz-felelek
részbe.

Zolitól tanultam meg tegnap, hogy hogyan lehet egyszerűen, látványosan,
önállóan is megtekinteni és kiértékelni az eTempo versenyek eredményeit.

Itt a megoldás:

A verseny honlapján regisztrált bejelentkezést követően a mellékletben
látható oldalra jut az ember.

Itt, a már teljesített előző napi versenynél megjelenik egy Rewiew
(felülvizsgálat, visszatekintés) gomb. (1. kép)

A gombra kattintva megjelenik a versenyeredmény és ha az ellenőrzőpontok
sorszámára kattintunk (a példámban a 11-s), akkor megjelenik az
összesítő térkép és az aktuális pont eredeti térképe- (2. kép)

Ne várj az edződre, regisztrálj most: http://temposim.yq.cz/profile.cgi

Gyere,  játssz velünk.

2021.01.30. 8:07 keltezéssel, Zoltán Miháczi írta:
> Kérdezz-felelek az első fordulóról.
Name: TORUS_Önértékelő felület_1.jpg
Type: image/jpeg