[Tajfutas] Grazy race 2021 - Dilis futam 2021

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Dec. 31., P, 18:01:18 CET

Sziasztok,

Nem tudod, hogy mivel koccints az új évet köszöntve?

Meg akarod nézni a pályakitűző ez irányú arzenálját?

Kíváncsi vagy arra, hogyan díszítik fel Skandináviában a karácsony fákat?

Lehet-e egy objektum is nagy kihívás? És egy objektum végtelen klónozása?

Itt van mindenre a megoldás, de szólj Józsikának is a szomszédban.

Egy kis segítség, ha még nem fogtál bele:
https://www.youtube.com/watch?v=hVE6XC0FC2M

Ha kimaradsz, akkor lemaradsz.

Hasonló játékokat 2022-re is. :))

Egészségetekre!