[Tajfutas] SZINTVONAL - kiegészítő összeállítás 3

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Dec. 29., Sze, 18:40:01 CET

Sziasztok,

A mellékletben olvashatjátok a SZINTVONAL - a Magyar Tájékozódási Futó
Szövetség új, online oktatási programjának 2012.12.07-i előadásához
készült harmadik, kiegészítő összeállításomat.

A példaként bemutatott térképrészletnél már használhattam lézertávmérőt.
Ezek a készülékek nagyon egyszerűen kezelhetők és 10 m feletti méréseik
nagyon pontosak.

Pl. ez:
https://weigl.hu/termek/leica-crf-rangemaster-2400-r-tavolsagmer%C5%91/?gclid=EAIaIQobChMIuL3kncOJ9QIVyed3Ch0A4wtkEAQYCCABEgIAAfD_BwE

Amit én használtam az a "Tájfutásért-Pécs" Alapítvány tulajdona és 10
métertől 800 méterig mért.

A következő összeállításban arra fogok példát mutatni, hogy mit tehetünk
akkor, ha éppen átalakítják azt a területet amit helyszínelünk és
javában tart a munka, de a verseny kezdetéig be fogják fejezni.

Remélem lesznek olyanok akik kedvet kapnak a városi térképek
javításához. Bátran keressenek, ha tanácsra, segítségre lenne szükségetek.

Kiegészítő infó: javában tart (23:30-ig) a Hungarian TORUS TempO Trophy
utolsó futama. Hódítsuk meg a hódokat!

Nagyon necces pontok vannak benne. http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Gyertek játszani!

Name: SZINTVONAL_2021_kiegészítő tanulmány_3_Kelemen_János.pdf
Type: application/pdf