[Tajfutas] ujabb szolgalati kozlemeny: annus80 at gmail.com

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2021. Dec. 29., Sze, 08:22:51 CET

Sziasztok,

A lentiek alapján (Gábor Anita, PVSK?) annus80 at gmail.com címen
nem tud levelet fogadni, hisz betelt a postafiókja. Ez az utolsó rendszerüzenet, ezt követően törlődik az előfizetői listáról a lenti email címe, ha nem rendezi a gmail-nál a helyfoglalását (vagyis nem törli a régi/felesleges leveleket).

Aki ismeri, kérem értesítse őt (köszönöm, de én nem kérek további elérhetőséget :-)

KB

...---...

annus80 at gmail.com
   host alt4.gmail-smtp-in.l.google.com [142.250.157.27]