[Tajfutas] Az idei, cseh VB középtáv térképe, pályája, útvonalak.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Dec. 28., K, 23:49:43 CET

Long:

https://www.facebook.com/czechotour/videos/woc-2021-course-preview-long-distance-women/3588828368024489

Relay:

https://www.facebook.com/czechotour/videos/woc-2021-course-preview-relay-men/337023454547206

+ itt, naponta Aftermovie : https://woc2021.cz/

Ma este megtekintett győri ROB filmben nyilatkozó versenyző szavaival
élve, ezt "megszívtuk".

A hosszú átmenet elemzésénél láthattunk közelről térképet.

Több élversenyzőt és kevesebb össze-vissza felöltözött,
klubuniformisokat mellőző versenyzőt szerettem volna látni.

Dicséret a helyezetteknek, ők egyenruciban álltak fel a dobogóra.
Szuper volt a narrátor.

A filmforgatás és vágás egy szakma, arra ugyan úgy időt kell szánni,
mint a pályakitűzésre.