[Tajfutas] Goldman Robinak - vagy aki tud jelezze neki

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2021. Dec. 27., H, 18:53:21 CET

Sziasztok, már megint egy szolgálati közlemény:

Akinek van más elérhetősége hozzá, kérem szóljon GR-nek, mert a rendszer hibaüzenetekkel zaklat engem is:

...---...

Mailman levelezőlista visszapattanási (bounce) értesítés:

   Lista:      Tajfutas
   Tag:        robert.goldmann at ncsszi.hu
   Teendő:     Feliratkozás bounce score incremented.
   Indok:      Problémás vagy hibás e-mail cím.

...---...

Magyarul: a fenti lista előfizetői címe, több mint 10 napon keresztül nem fogadott emailt (talán: betelt a postafiókja, vagy más bármilyen okból)) és megnövekedett az ún. bounce jegye (ez automatikusan nullázódik/csökken, ha valakihez beérkezik egy levél, vagy megnő, ha nem sikerül a kézbesítés)
10.0 érték felett kezdi a rendszer az "admint" is cseszegetni :-)

Előre is köszönöm,

KB

PS. Az ELTE-NET szigorúbban kezelteti a visszapattanó leveleket, és ez az utolsó figyelmeztetés az adott email cím letiltása előtt :-)

Várható, hogy több ilyen/hasonló levelet fogok a közeljövőben küldeni a levelezési listák tagjainak (legtöbbször nincs más elérhetőségem az adott személy(ek)hez, így a közösségi felületünkön keresztül remélem eljut a hír hozzá/juk is.
(Az olyan "káros" média-eszközöket, mint a Fészbúk, gugli, Twitter, RG, Tik-Tok stb. nem vetem be a keresésbe: sem időm, sem kedvem hozzá :-)

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu