[Tajfutas] TTEV rajt

viczena Miklós mikiviczena at freemail.hu
2021. Dec. 21., K, 22:58:10 CET

Szia !

-------- Eredeti levél --------

Feladó: Szabó László <lacoqa at t-online.hu>
Dátum: 2021 december 21 08:20:18
Tárgy: Re: [Tajfutas] TTEV rajt
Címzett: kollath gabor <tajolo at freemail.hu>

Szia!
Nem kötözködésképpen , de én kb. 20 éven keresztül rendeztem megyei versenyeket egyedül ( pálya tervezés , stekkelés , felvezetés ) . A térképben és a bontásban volt segitségem . Én pl. max. 300m-re raktam a rajtot , de inkább többnyire rajt-cél volt . A pályakitűzőnek meg ne az legyen az öröm , hogy a kisebb pályákat a rajtig kell teljesiteni !
        Üdv. : Miklós

Kell egy kis öröm a pályakitűzőnek is:))

szabó laci

Idézet (kollath gabor <tajolo at freemail.hu>):

Sziasztok!
Nem kötötködésképpen kérdezem.Valaki meg tudja indokolni,hogy a téli edzőversenyen miért kell elvinni a rajtot több,mint 2 km-re?Sok év alatt ez nem volt szokásos.
Bocs!Elnézést,ha valakit zavar ez a kérdés.Üdvözlettel:Kolláth Gábor