[Tajfutas] TTEV rajt

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2021. Dec. 21., K, 11:00:02 CET

Sziasztok!

Én nem fogalmaznék meg kritikát, nem is tudnék. Első alkalommal voltam TTEV-n, amit a bajnokok ligája miatt vállaltam be. Ha már ennyit utaztam, akkor természetesen a hosszabb pályát. A terep és a pályaadatok ismeretében tudni lehetett, hogy mire számítsunk. Kemény terep, meredek oldalakkal. Úgy is álltam hozzá hogy edzés – futni és élvezni minden másodpercét! Semmi sem zavart. A rajtba kocogás is belefért, legalább be/felmelegedtem. „A” pályásként várakoznom sem kellett J.

A célban a tea, szaloncukor és alma pedig extra volt!

Bárcsak ne lennénk ilyen messze…

Élveztem minden percét!

Köszönöm, köszönjük!

Fehér Ferenc