[Tajfutas] Akkor most rendben van a lista vagy nincs rendben?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Dec. 21., K, 09:13:08 CET

Szia Melcsi!
(Valamint a listának is írom tudomásul vétel céljából, hátha még más is
reagál rajtad kívül, és, hogy addig üssem a vasat ... amíg megoldódik a
probléma.)
A listalevelek nekem a spamba se mennek, sem a közösségi, sem a promóciós
levélkupacba. Időnként ezeket is megnézem. Viszont a spamba ment, amit
továbbítottam. (Az a levél, amire válaszolsz. Figyelmeztetés, hogy valaki
az én emailemmel fel akar iratkozni a listára, aminek én már tagja vagyok.
Ezek szerint egyirányú tagja, aki írni tud a listának, de nem kapja meg a
mások által írt listaleveleket.)
Üdvözlettel:
Gerzson

Németh Zsoltné <melcsi68 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 21., K,