[Tajfutas] nem - MOM Kupa - elhalasztva

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2021. Aug. 26., Cs, 10:23:01 CEST

Szia Viktor!

Nyáron egyrészt a világversenyek miatt hagynak ki hazai versenyeket,
másrészt ez az az időszak, amikor sokan (nem csak a válogatottak, de a
tágabban vett élmezőny tagjai) külföldi versenyekre járnak, hogy a hazaitól
eltérő terepeken is rutint szerezzenek.

Üdv,
GM

Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug. 26., Cs,