[Tajfutas] Éjszakások Ébresztő!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Aug. 24., K, 20:15:35 CEST

- valamint az időjósok esőmentes, kissé felhős időt ígérnek arra az
éjszakára.

és a mellékletben, az archív fotón látható válogatottak is biztatnak
titeket az indulásra. Pl. Pápai János 2x éjszakai bajnok, Kiss Zoltán 1x
éjszakai bajnok és a fotós, aki 5x éjszakai bajnok.

http://kerszoft.hu/szepesi/szenior/junior/ferfi.htm

Üdv,

Janó, aki nem tudja, hogy milyen eseményen és melyik évben (80-as évek
eleje) készült a fotó

ui. a válogatott melegítő az 1980 évi olimpiára készült készletből származik

Name: img768.jpg
Type: image/jpeg