[Tajfutas] Eger Kupa 2.

Egri Spartacus SE egrispartacus at atw.hu
2021. Aug. 22., V, 18:31:23 CEST

Üdv!

Közeleg az Eger kupa 2. fordulójának a nevezési határideje, továbbítom Bárány Tamás ellenőrzőbíró levelét, néhány térképrészletet és a friss kiírást is.

Fekesz

Sziasztok!

Szeretném figyelmetekbe ajánlani a szeptember 4-ei versenyünket, az Eger Kupa II. fordulóját. Versenyünket kifejezetten a Rövidtávú OB-ra való felkészülésre építettük fel. A nap folyamán 2 sprint futamon vehettek részt. Délelőtt, egy selejtező jellegű futammal készülünk. A pályák kertvárosi részen, kisebb lakótelepeket tartalmazó terepen fognak haladni. A délutáni futam rajtlistáját a délelőtti futam eredménye határozza meg, a leggyorsabb indul utolsónak, akárcsak az OB-n (ettől függetlenül összetett eredményt fogunk értékelni). A „döntő” pályák igazi tájfutó csemegét kínálnak majd, a terepen számtalan intézmény udvara nyílik majd meg a tájfutók számára, melyekről most készült először térkép. Rengeteg kerítésre, kapura, trükkös, útvonalválasztós átmenetekre, navigációs feladatra lehet számítani. A pályákat Berecz Gábor készíti Nektek, aki már évek óta az Eger Kupa II pályakitűzője (én sosem csalódtam a pályáiban, pedig sprintpályák terén elég kritikus vagyok).

Kedvcsinálónak csatolok néhány részletet a térképből, hogy ne csak a szavak beszéljenek.

Hamarosan elérhető a frissített kiírás is.

Az Egri Spartacus SE rendezői nevében:

Bárány Tamás, ellenőrzőbíró