[Tajfutas] V. Nyíregyháza Kupa nevezés

Gábor Surányi suranyigabi.76 at gmail.com
2021. Aug. 21., Szo, 14:56:39 CEST

Kedves Sporttársak!

Augusztus 28-án kerül megrendezésre az V. Nyíregyháza kupa két futamos
rövidtávú verseny. A következő nevezési határidő augusztus 22-én lejár,
ezután már csak üres helyekre tudunk elfogadni nevezéseket.

A verseny mellett szeretném figyelmetekbe ajánlani Nyíregyházán minden év
augusztus végén kezdődő VIDOR FESZTIVÁLT, melynek megnyitója 2021.augusztus
27-én lesz. A fesztiválon sok kulturális program közül lehet választani,
mint pl. színházi előadások, koncertek, kiállítások.

Szeretettel várunk mindenkit a Nyíregyháza Kupára, illetve aki eltölt egy
nyár végi hosszú hétvégét nálunk azoknak jó szórakozást a VIDOR Fesztivál
programjaihoz.

Vidor Fesztivál programjai: https://www.vidor.eu/

Denevérek