[Tajfutas] Senior Világbajnokság - marketing

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2021. Aug. 11., Sze, 08:45:28 CEST

Szia!

Örülök, hogy bedobtad :) Az „erdei” verseny nyomtatása valóban kiválóan sikerült, viszont a városi futamok pályanyomata hagyott kívánnivalót maga után. Az alkalmazott lila szín alig látszott a fekete és települészöld területeken. Különösen a számokat lehetett nehezen megtalálni. Ez is hozzájárulhatott a rengeteg pontkihagyásos hibához, a mi selejtezőfutamunk 1/3-a esett ki így. Magam is elszenvedtem ezt a döntőn, szerencsére hamar tudtam még korrigálni, így bő 1 perces hibával megúsztam a dolgot. Állítólag azért lett ilyen a nyomat, mert ez az IOF szabvány. Ha ez igaz, akkor ezúton is megkérem az IOF listát olvasó képviselőit, hogy vizsgálják felül a dolgot :)