[Tajfutas] Senior Világbajnokság - marketing

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Aug. 10., K, 14:38:30 CEST

Kedves Katalin és olvasók,

"Nem tudom, hogy az MTFSZ-nél ki illetékes ebben a témában....(?)"

Ha vicces akarok lenni, akkor azt mondom, hogy jelenleg nincs ilyen
illetékes az MTFSZ-ben.

Két napja zárult le a marketing koordinátori pályázat beadási határideje:

https://www.tajfutas.hu/hirek/hirkereso/12-altalanos/2058-marketing-koordinatorokat-keresunk

Jelentkezhetett-e bárki is erre az összetett feladatra?

A WMOC2021 honlapján a média felé ennyi szerepel:
https://wmoc2021.hu/en/contacts/press-and-media/

Tehát hozzon magával műholdat is. :))

Gondolom most hosszú csend fog következni a listán ebben a témában.

Mátyás Ildikó (PVM) 2. lett a sprint VB-n.  Még nem írt róla a helyi
kanászkürt.