[Tajfutas] TIPO Kupa 2021

Hanga Horváth horvathhanga125 at gmail.com
2021. Aug. 9., H, 13:58:06 CEST

Sziasztok!
Elkészült az idei *TIPO Kupa* kiírása.
*Szeptember 11-12*-én Budapesten 3 sprint futammal *kiváló felkészülési
lehetőség*et biztosít a következő hétvégén levő sprint OB-kra. Szombaton
egy városi középtáv és egy sprint futam lesz *Békásmegyer*en. A vasárnapi
*szentendre*i futam pedig egyszerre lesz a 2021-es Sprint Liga döntője és
Budapest rövidtávú bajnoksága.
A *kiírás*t itt találjátok:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/25873/tipus/render
*Nevezni* az alábbi linken tudtok, kérünk Benneteket, hogy használjátok a*
csoportos nevezés* lehetőségét: https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/161

Ha az enevezés nem működik, emailben a nevezes at tipotke.hu címre küldött
levéllel is nevezhettek. Az ide érkezett nevezéseket két munkanapon belül
visszaigazoljuk.
A kedvezményes nevezés beérkezésének határideje* szeptember 3.*
Szeretettel várunk Titeket és reméljük, minél többetekkel találkozunk a
versenyen!
A stáb nevében:
   Horváth Hanga