[Tajfutas] WMOC2021 Sprint Final - gratuláció

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2021. Aug. 8., V, 19:19:30 CEST

Versenyzôink  nagyszerû helyezései mellett megsüvegelendô a Tabáni Spartacus, vagyis a Szervezô Biottság teljesítménye, ahogyan ilyen rövid idô alatt bevállalták, s ilyen  színvonalon, rengeteg váratlan nehéséget is leküzdve rendezték meg az eddigi napjait a WMOC-nek és a Tour-nak közel kétezer tájfutójának! A WMOC 2021 rendezésének bevállalása is meghatározó alapja ezeknek az értékes helyezéseknek, amit ezen a helyen (is) köszönünk!
Bravo SPA, csak így sikerüljön a jövô hét is!

Fifi

Az iPhone-omról küldve