[Tajfutas] 12/24 órás váltó és egyéni verseny / Mecsek-Vizfő

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2021. Aug. 6., P, 12:12:44 CEST

Sziasztok!

Elkészült az idei verseny videó-összefoglalója, most is Szuhán Gábor
volt a készítő. Nézzétek meg! https://youtu.be/7Xc3MSoiBII

Feltöltöttem egy összpontos térképet is a verseny oldalára az
MTFSZ-honlapon, az esetleges GPS-illesztésekhez. Az eredménylistát is
fogjuk még szofisztikálni.
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/25876/tipus/render

Gratulálok a helyezetteknek, és külön a GKS egyéni versenyzőinek, akik
mindkét távon begyűjtötték az első két helyet. Közülük is kiemelkedő
volt Fóris Máté teljesítménye, aki úgy nyerte meg a 12 órás versenyt 11
pályával, hogy majd csak novemberben lesz 15 éves!

A díjazást a Baranya Íze - Bocz Családi Gazdaságtól szereztük be (lásd a
csatolt képeket). Ha tetszenek a termékeik, a Mecsek Open idején tudtok
tőlük vásárolni Pellérden vagy Pécsett.

Aki még szeretne átvenni a térképekből, az a WMOC-n vagy a Mecsek
Open-en tőlem megteheti - csak írjon előtte 1-2 nappal, hogy milyet
vigyek, mert nem lesz nálam az egész pakk.

Az összepakoláskor sajnos nem találtuk meg a többek által is kölcsönkért
vasvillát. Kérem, hogy aki használta, az írja meg nekem, hogy hová tette
vissza!

Végül, kezdjétek meg a felkészülést a következő versenyre, amely a
thüringiai Meiningenben lesz, 2022. május 27-29. között.
https://24h-ol.de/en/

Üdv,
Skuló Marci
Name: dijazas1.jpg