[Tajfutas] Fwd: WMOC utazás

Mariann Fent fentmariann at gmail.com
2021. Aug. 5., Cs, 10:44:30 CEST

Sziasztok!

A mellékelt térkép szerinti megközelítést javaslom én is.
A Hármashídtól kicsit közelebb, ha átmentek a temetőn.
A helyi menetrend itt található:
https://www.szekesfehervar.hu/buszmenetrend.
A vasútról a 36 és 37 egyformán jó busz szombatra és vasárnapra is.
Mindkettő ugyanonnan indul és a kijárattól jobbra keressétek.
Vasárnap az Autóbusz-állomásnál kell leszállni, ott van a versenyközpont is.

Üdv: Fent Mariann

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug. 5., Cs,
10:13):