[Tajfutas] eltévedt gyerekek járványos időben

Jalsovszky György jalsovszky.gy at t-online.hu
2021. Ápr. 25., V, 10:53:04 CEST

Kedves László!

Én azt hiszem, hogy Gerzson is mindig segített a gyerekeknek a pályán.
EDDIG. De most a vírus létezése felülírja a jó szívet és a pedagógiát.
Én Gerzson leveléből a jelen helyzetben rejlő veszélyeket olvastam ki.
Két lihegő, izzadó versenyző egymáshoz közel, maszk nélkül, izzadsággal
átitatott térképeken mutogatva, esetleg emelt hangerővel beszél
egymással. Hiába vannak szabad levegőn, ez olyan helyzet, amit most
kerülni ajánlatos.

Biztos vagyok abban, hogy a helyzet normalizálódásával Gerzson vissza
fog térni a mutogatós öreg bácsi szerepéhez. Most pedig inkább köszönöm
Gerzsonnak, hogy felhívta erre a veszélyre figyelmünket.

Jalsovszky György F80