[Tajfutas] Országos Középtávú Bajnokság

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2021. Ápr. 16., P, 14:56:23 CEST

*Ausztriában* április 11-én, vasárnap, Rohrwald közelében rendezték a
Középtávú OB-t.
A bajnokság a két *21 Elit* kategóriában lett megrendezve, 30 férfi és 17
női indulóval.
Ennek oka, hogy sok országban a járvány korlátozások miatt, csak a
kifejezetten a világversenyekre készülő, jórészt ebből élő "igazi"
(él)versenyzők számára engedélyezett a közös edzés, versenyzés.
A verseny előkészítésbe és lebonyolításába nagy munkát fektettek bele a
rendezők (http://www.oefol.at/2021/04/15/oestm-sekundenkrimi-und-favoritens),
csak a COVID előírásokra 16 oldalas dokumentumot készítettek.
A *rendező NF Wien* női versenyzői kibérelték a dobogót:
Az osztrák állami televízió forgatott a versenyen (ha ausztriában vagy
éppen, itt nézheted meg:
https://tvthek.orf.at/profile/Orientierungslauf-Oesterreichische-Meisterschaft/13887226/Orientierungslauf-OeSTM-Mitteldistanz-2021-Highlights/14088931
- nem tudja valaki, hogy lehet ezt áthidalni?), a győzteseket
megszólaltatva, akik a tájfutás lényege, egy térkép mellett álltak ezalatt.
A térkép és az útvonalak *nem kerültek fel* a Route Gadgetre, mert bíznak
benne, hogy ősszel a többi kategória számára is megrendezhetik a versenyt.
Ezért csak az győztesek interjúján kiállított térképet tudtam egy
fényképből kinagyítani, elég gyenge felbontásban. Előzőleg *1970-ben
készült térkép* erről a területről, annál nem volt ilyen probléma 🙂.
A versenyről információk (eredmények, fényképek, stb.) következő
hivatkozáson érhetők el: https://www.oefol.at/anne/?p=1&q=3&id=3366

[image: mozaik.jpg]