[Tajfutas] Gyászhír

Tamás Dr. Mohácsy dr.mohacsytamas at gmail.com
2021. Ápr. 10., Szo, 23:15:11 CEST

...én úgy emlékezem rá, mint  az első edzőmre aki megszerettette velünk a
tájfutást. A múlt év őszén megbeszéltük, hogy a tavasszal (a járványhelyzet
elmúltával) találkozunk. Sajnos azonban ez már nem jöhet létre! Nyugodjon
békében! Nagyon fog hiányozni!
Moha

Honfi Gabor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 10., Szo,
20:59):