[Tajfutas] Egy útvonal, meg a logisztika ....

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Ápr. 1., Cs, 01:12:13 CEST

Sziasztok,

Tegnap sorra kerültem. Megböktek. Mondtam is a dokinak, hogy nem éreztem
semmit. Válasz: ezt teszi a gyakorlat.

Még nem jelentkezik gyenge vagy komolyabb mellékhatás sem. Lehet, hogy
placebo?

Az oltóponton megtett útvonalamat a 3. vázlat mutatja. Pergőn ment a
folyamat, csak kicsit zsufi volt. Az oltópont előtti ajtónál alakult ki
csoportosulás (szűk folyosó)  és a pihenő területen. Látni rajta a
csiki-csuki szakaszokat, szembemeneteleket. 45 perc a rajttól a célig
(autótól-autóig)

6-8 katona, katona lány, sok takarító, megszámlálhatatlan
kézfertőtlenítő, asszisztens és dokik.. Vesetálban hozzák az adagokat a
kimérő szobából.

Én biztosan máshol alakítanám ki a városban. A vázlaton a 1-2 mutat is
két helyszínt. Városi Sportcsarnok, tökéletes infrastruktúrával. Nagy
helyek, fent lelátok, vizes blokkok, több be és kijárat. Parkoló,
buszmegálló

A másik a pécsi Expo Center (Kiállításokra szakosodva). Hatalmas belső
terek, szintén vizes blokkok, több ki és bejárat. Parkoló dögivel és itt
is van buszmegálló.

Találós kérdés, melyik vázlaton van a legtöbb világos szürke terület.?
Sportcsarnok esetén a lelátó miatt kb. 1,5 nagyobb a felület, mert a
rajzom csak az alső közdőteret ábrázolja. 1:2000 mindháromnak a rajza.
Ahol a legtöbb ott kell kialakítani egy oltópontot.

Nooo, ez csak egy gondolatmenet. Kis hal vagyok én ehhez.

Megyek megnézem mit is hibáztam el Nagykovácsiban. Dicséretes a sok
magyar fiatal induló, de még óriási tartalékaink vannak. Tán beszállnak
már a pécsiek is a következő hónap versenyébe.

Mellékletben a kimutatás. Van még mit javulnom, koncentrációban, gyors
helyzetfelismerésben, döntésben, pontfogásban.

http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Name: Egy útvonal.pdf
Type: application/pdf