[Tajfutas] maszk (sál, kendő), de hogyan?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Sze. 18., P, 17:32:06 CEST

Kis(s) feleségemnek legalább 6db otthon varrt, többrétegű textilmaszkja
van, ebből naponta kettőt használ és naponta kimossa és kivasalja őket.

Nekem 3 db van rendszeresítve, de én alig járok közösségbe.

Továbbra is (vagy újra), ha teheted maradj otthon. Baranyában márc-aug
közepéig 50 fertőzött volt, jelenleg  318 (három hét alatt ugrott fel
ide a szám).

https://koronavirus.gov.hu/terkepek/fertozottek