[Tajfutas] máris a tájfutókon csattan az ostor

Scultéty Márton scultety at freemail.hu
2020. Sze. 9., Sze, 21:53:23 CEST

Szia!

Senki nem kérte felülről az EB törlését, a magyar kormány még anyagilag
is támogatná. A rendezők döntöttek így, többek közt mivel nehéz úgy EB-t
rendezni, hogy a potenciális résztvevők repülőjáratok hiányában nem
tudnak és most már nem is igazán akarnak jönni.

Kíváncsi vagyok, az egyetlen megmaradt idei nemzetközi verseny, a
Euromeeting meglesz-e tartva, vagy az is elesik. Mondjuk az nem
hivatalos IOF esemény, mindegy, hogy hány ország van ott.

Wizzair félmaraton volt, mert azt még a helyzet bedurvulása előtt
kezdték el szervezni, de Spar maraton egyáltalán nem biztos, hogy lesz.
Ma volt egy témába vágó cikk az Index-en, amit sejtésem szerint egy
tájfutó írt:

https://index.hu/gazdasag/2020/09/09/a_teljes_futoszezont_elviheti_a_koronavirus/

Hasonló lehet a szituáció a ROB esetében. A mai helyzet alapján egy két
hét múlva esedékes város közepi 1000 fős tájfutóversenyt én rendezőként
biztos lemondanék.

Üdv,

Skuló Marci