[Tajfutas] ROB-ORVB KÖTELEZŐ AJÁNLÁS!

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2020. Sze. 9., Sze, 07:17:48 CEST

Én a kötelező ajánlás szóösszetételen gondolkodok, hogy milyen mély, szomorú filozófiát hordoz. És örülök, hogy nem neveztem erre a versenyre.

Ez nem a rendezőknek kritika, nem is a városvezetésnek, a vírussal sem nagyon érdemes vitatkozni, de az erdőben rohanás szabadságától nekem már nagyon messze van az, hogy az embert lefüggönyözve bezárják egy épületbe. Mégha az csak egy iskola is.

D.

---- dr. JANKÓ Tamás wrote ----

Feri!

Jelen helyzetben legalább a selejtező esetében nem lehetne eltekinteni a karanténtól? Azzal pont a felére csökkentenéd a kockázatokat.

Tamás