[Tajfutas] Hiányzó OB egyéni térképek listája

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2020. Sze. 3., Cs, 23:36:23 CEST

Sziasztok!
Bozán Gyuri (Boxi) elküldte nekem (hogy honnan kapta nem tudom) az
utolsó hiányzó Felnőtt egyéni OB térképét: 1999 OR(K)EB
Püspökszilágy-Gombás-patak F21E.
Nagyon hálás vagyok érte, itt szeretném megkérni az OB rendezőket,
hogyha kér, adjanak neki a megmaradó térképekből. Mert jó helyre kerül.
Számomra beszédes, hogy az első ONEB győztestől kaptam az utolsó hiányzó
felnőtt térképet. Még 1x köszi Boxi!

Csatolmányban megtaláljátok az általam feldolgozott első 30 év
térképeiből, az egyéni OB vonatkozásában a hiányzó térképeket.
1990-ig hozzácsaptam a CSB is, mert akkor még mindenki azonos pályán futott.
A listából láthatjátok, hogy sokat sikerült a segítségetekkel gyűjteni,
de soha nem adom fel, hogy teljesebb legyen.
Ott van a link is, ahol az eredmények megnézhetők, és ha tudtok segítsetek.
Szieberth Péter(pvm)

Name: Hiányzó OB egyéni térképek.xls
Type: application/vnd.ms-excel