[Tajfutas] Lindenbergen ott felejtettem...

Máthé Fanni mathefanni at gmail.com
2020. Sze. 2., Sze, 22:43:15 CEST

... egy petrolkék HH hosszúujjú futófelsőt és egy fekete-narancs
decathlonos szimboltartót.

A célban egy padra tettem, más tájfutók(?) cuccai mellé. De mire
visszaértem a futásból, már nem tájfutók főzték ott a vacsorájukat.

Nem keveredett valakinek a felszerelései közé?

A rendezőknek köszönjük a versenyt, jó kis kaland volt, megküzdöttünk a
Hárs-hegy bozótjai és sziklái közt, de valójában ezt vártuk. :)

Köszi,
Fanni
20/5708891