[Tajfutas] Őszi Spari Kupa Fizetési lista

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2020. Okt. 30., P, 14:56:02 CET

Szia Marci!
Ebben megint csak félig van benne a teendő, mert nem tudni, honnan kéne kiszedni és mit.
Én most kb. 5 helyről megnyitottam a BEAC listát és mindenhol 122 főt látok és nincs benne külsős.
Burian Hana versenyengedélyesként szerepel mindig, kivéve az Őszi Szpari díjlistáját, pedig külön írtam is nekik ez ügyben.
És az, hogy valaki egyszer véletlenül egyéni nevezésre kattintott, az nem nevezhető hibának, mivel ez a megnevezés kicsit félrevezető, hiszen egyénként nevez, ráadásul egyéni versenyre.
Persze lassan megtanultuk ezt is, mint az MTFSz informatikájának sok egyéb apró furcsaságát.
"Természetesen" leírás, kezelési útmutató semmihez nincs.
És azt meg honnan tudhatná szegény versenyző, aki egyszer egyéni nevezést írt be, hogy ezzel végleg elrontott valamit?
Én is most hallom először.
Szóval inkább a rendszeren kéne igazítani és a leírásokat megcsinálni, nem a versenyzőkre kenni a dolgot.
Ábel