[Tajfutas] ONEB RouteGadget

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 17:59:18 CEST

Kösz szépen, Ádám!

Ennek az információnak a birtokában már jobban tetszik az új, mint a régi.
Remélem, lesz még alkalmam a saját pályám berajzolására is használni
valamelyik versenyen a járvány konszolidálódása utáni korszakban, valamikor
a - félek nem nagyon közeli, hanem kicsit távolabbi - jövőben.
Viszont a nyelvet is angolra állítottam át magamnak, mert a magyar fordítás
elég gyagya.
Legzavaróbb, hogy a "Route width" és a "Course overprint width" egyformán
"Útvonal vastagság" a magyar verzióban.

Üdv:
Kéri Gerzson

Ádám Petrócki <adam.futas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 13., K,