[Tajfutas] OB- nagyon vegyes a kép

Tóth Jenő tfsp at freemail.hu
2020. Okt. 13., K, 14:51:17 CEST

Szevasztok! F65-ös pálya. Az első 2 átmenetből látszott, hogy ez egy igazán jó térkép. Az is, hogy az aljnövényzet már összeesett, a 2-es zöldön is könnyebb átmenni-látni, az év korábbi időszakához képest. És ha a bozót rajta van, -minden mással együtt- a versenyzőé a döntés, mint mindig! A mi pályánkban is volt lehetőség a technikai repertoár előadására, és ezt nagyra értékelem. A hosszú átmeneteknél a honi térképeken csaknem mindig van "C" alternatíva. Általában az erősebbeknek bejön ez a választás. Én most sem erős, sem fürge nem voltam, kis bizonytalankodás után a völgyek-utak felfogóvonalain, 1-es bozóton átfutást választottam, sok térképnézéssel, minimális szinttel. Az átmenet ideje közepes lett, jó lenne tudni, hogy a nálam jobbak merre mentek. A feladat eredetisége, és a térkép adottságainak kihasználása nagyon tetszett, még akkor is, ha pár kategóriában magas lett a győztes idő. Egyáltalán az idén, a megborult időrend és a tiltások miatti átszerveződések ellenére jó bajnoki fordulókon, kiváló rendezéseken vagyunk túl. Ez a mostani forduló jól illeszkedik a pályák színvonalában, rendezésben az eddigiekhez, és méltó az esemény rangjához. Teljesen normális, hogy véleményt formálunk róla. És még egy bajnoki nap visszavan...
Tisztelettel!