[Tajfutas] OB - nagyon vegyes a kép

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 13:59:14 CEST

A "C" egy kicsit túlzás, bár az igaz, hogy a leghosszabb, 8-9 átmenet nem
volt különösebben nehéz. De volt útvonal választási lehetőség a 3-4 és a
6-7 átmenetekben is. Nagyon rég volt ilyen magyar versenyen, nekem
kifejezetten tetszett, hogy végre gondolkodni is kell. A karmolások és
tüske nyomok meg lassan majd begyógyulnak...

Marosffy Dániel <Marosffy at interface.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt. 13.,
K, 13:24):