[Tajfutas] ONEB RouteGadget

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 13:14:16 CEST

Sziasztok!

Nekem elsőre nagyon nem tetszik az rg-nek ez az új, rg2 változata.
Akármelyik pályát akarom nézni, olyan halvány a kép, hogy először azt
hittem, hogy csak az üres térképet látom. Sokára vettem csak észre a pontok
nagyon halvány karikáit és az összekötő vonalakat. Tudom változtatni
valahol a beállítást, hogy ne ilyen, hanem élvezhető legyen, ahogy a régi
rg-ben megszoktuk?

Üdv:
Kéri Gerzson

Ádám Petrócki <adam.futas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 13., K,