[Tajfutas] OB - az év versenye

László Pap paplaco56 at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 13:13:43 CEST

Én nem vagyok résztvevő pár éve, és csak a kategóriám pályáját elleneztem.
De azt kell mondanom, ellazultak a mostani futók. " Bezzeg az én időmben
volt táv, színt, bozót, szikla." 😂😊 És nem volt a mezőny elején nagy
morgolódás.
Boxi is erre emlékezhet. 👍
Lacó

istván juhász <bofjp44 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 13., K