[Tajfutas] OB - az év versenye

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 12:23:32 CEST

A festészetben a befejezetlen műalkotásokat jobban respektálják mint a
térképkészítésben. Hiába a lidar, ha hiányzik a kellő helyszíni terepmunka.
Kétségtelen, mai magyar viszonylatban szép nagy lepedőt kaptunk, amin némi
origamizás után a szimbolt is meglehetett találni. zka

Péter Marton <pmarton3x at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 13., K,
11:49):