[Tajfutas] ONEB Jelentkeztetés pénteken

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Okt. 9., P, 23:12:24 CEST

Sziasztok,

Elnézést, ha nem találkoztatok Ildikóval és velem a jelentkezéskor,
pedig ott voltunk csak nem a büfé utcáról megközelíthető oldalán, hanem
a belső oldalon.

Sorry, én is csak egyszer jártam ott január vége felé.

A bizonyíték, hogy voltunk, vagyunk és maradunk:
https://www.facebook.com/pvskv11bufe/photos/a.110413067400463/110422717399498/?type=3&theater

A mellékletben az általam készített januári fotó látható.

Kössétek fel a gatyátokat holnapra (mára). 4-5% szint az nem piskóta.

Üdv,

Janó, aki szokatlan módon de elmegy aludni a "nyunyókájával."