[Tajfutas] Honvéd Kupa nevezési határidő okt.07.

Csilla Hajas sila.hajas at gmail.com
2020. Okt. 6., K, 09:02:33 CEST

Sziasztok!

MEFOB-ra ingyenes a nevezés, az ELTE-s nevezéseket (ELTE hallgatók és
oktatók) egy űrlapon gyűjtjük össze, ma estig lehet jelentkezni az ELTE-s
csapatba, és egyben utaljuk át a MEFS regisztrációs díjat az ELTE-ről.

Ha jól tudom, akkor hallgatóként minden hallgató indulhat nappali, esti és
levelező tagozatról is, BSc, MSc, PhD hallgató is, sőt, az is indulhat aki
egy éven belül szerezte az abszolutóriumot, és külföldi hallgató is (magyar
állampolgárság sem szükséges). Az idén oktatók is indulhatnak a MEFOB-on az
oktatói BR kategóriákban!
Az ELTE hallgatók és oktatók ezen az űrlapon jelentkezzetek a MEFOB-ra:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOjpAwLJnVRAR6nWugjVXL7BO31bIdIFb0To_POS8Ul7T8HQ/viewform
Kérjük, hogy csak ELTE-sek jelentkezzenek ezen az űrlapon
(ellenőriznünk kell a Neptun kódot)
Köszönjük! Üdvözlettel:
Hajas Csilla és Tóth Péter (ELTE hallgatói kapcsolattartó)

Németh Zsoltné <melcsi68 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 6., K,
8:54):