[Tajfutas] ONEB Pótszimbol

János Simics janossimics at gmail.com
2020. Okt. 5., H, 10:05:16 CEST

Egyedül az olló és a ragasztószalag összefogdosását tudom elképzelni mint
COVID aggály.
Mondjuk ettől még lehetne pótszimbolt biztosítani csak ragasztószalagot és
ollót nem. akinek nincs szimboltartója ruhára is fel tudja rakni
biztosítótűvel.

Marosffy Dániel <Marosffy at interface.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt. 5.,
H, 9:58):