[Tajfutas] WMOC - úgy általában

Ágnes Takács hagnosz.takacs at gmail.com
2020. Nov. 27., P, 07:09:47 CET

Sziasztok! Most sorozatban két Szenior VB is kimaradt, bízzunk benne, hogy
most ez a rendezvény sikerülni fog, van valami B terv is arra az esetre ha
nem, mert én már két éve készülök, hogy fussak a Velencei tó környékén?

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Mentes
a vírusoktól. www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>