[Tajfutas] WMOC - úgy általában

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Nov. 26., Cs, 21:37:55 CET

A koronavírus járvány miatt szerintem a nevezési díjat a legolcsóbb
összegen kell tartani mindaddig, amíg az emberiség legyőzi a jelenleg dúló
járványt. Nem úgy néz ki, hogy 2021. március-áprilisig ez a probléma
megoldódik. Van olyan vélemény, hogy jövő tavasszal fog kezdődni a COVID-19
járvány 3. hulláma. Én már csak ezért sem tervezem, hogy benevezzek erre a
versenysorozatra. Az alacsonyabb árkategóriás egyéb versenyek esetén pedig
inkább állom akár a helyszíni nevezés dupla díját is, de minden esetben
kivárok a nevezéssel, amíg lehet.

A vakcinát illetően úgy nyilatkozott az illetékes elvtárs, hogy
Magyarországon január előtt nem várható, arról pedig még csak nem is mer
nyilatkozni senki, hogy mikor kapják meg a védőoltást annyian, hogy a
járvány ne terjedjen, és a vírus ne gyilkoljon tovább. Elsősorban a 65 éven
felüli szeniorok körében. Az ennél fiatalabbak és a vírus szkeptikus öregek
nyugodtan versenyezzenek amennyi versenyre kedvük és pénzük van.

Ma még azt sem tudja megjósolni senki, hogy jövő év augusztusában lesznek-e
még utazási korlátozások, karantén kötelezettséggel. Ennek veszélye miatt a
rendezők kénytelenek magas összegű nevezési díjat kalkulálni a
részvételért. (Ezzel ellentmondásra jutottam saját magammal, azzal, amit az
első mondatban írtam. Ez a 22-es csapdája.) Ugyanezen ok miatt, bár a
sportdiplomáciához semmit nem értek, mégis legyen szabad felvetnem, hogy
nem lehetne-e valamilyen garanciát kicsikarni az IOF-től arra az esetre, ha
a járványügyi előírások miatt nagyon kevesen tudnak jönni külföldről, és
emiatt a rendezvény nagyon veszteséges lesz, akkor az IOF vállalja a
veszteség méltányos részét.

Közben látom Fifi megjelenő levelét is. Erre reagálva, azzal szerintem
várni kell, hogy örüljünk az IOF szakbizottsági döntésnek, melynek
értelmében 2021-ben Magyarország rendezheti a WMOC-ot. Ám Juhász Pisti
levelét is csak most látom, amiből sajnos azt tudtam meg, hogy kár volt a
témára ennyi szót vesztegetnem.

Nemesházi László <laszlo.nemeshazi at elmu.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov.
26., Cs, 11:10):