[Tajfutas] Fejlámpa megrendelése

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2020. Nov. 26., Cs, 12:44:11 CET

Sziasztok!
Mint korábban írtam, december 9-én 1/2 4 és 6 között a Margitszigeten
késő-délutáni lámpás edzőversenyt rendez Hegedűs Béla, amelynek elsődleges
célja az éjszakai versenyzés megkedveltetése az utánpótlás korosztállyal.
Felajánlottam, hogy aki erre igényt tart, annak beszerzek és feltöltök egy
olcsó, de jól használható fejlámpát (
https://hetiolcso.hu/Fokuszalhato-fenyu-LED-fejlampa-terepszinu-panttal),
ára 3000 Ft.
A megrendelést szeretném holnap (pénteken) feladni, ezért kérem, hogy
akinek szüksége van ilyen lámpára, legkésőbb holnap estig jelezze nekem
magánban.
Egyben szeretném felhívni a budapesti Budapest-környéki
utánpótlás-csoportok edzőinek figyelmét erre a lehetőségre, gyertek minél
többen, jó lesz!:-)
Üdvözlettel
Lux Iván