[Tajfutas] WMOC - úgy általában

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2020. Nov. 26., Cs, 09:25:43 CET

Sajnos kóros is, nem csak koros  :-)

From: Tajfutas [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Balázsné Krasznai Orsolya
Sent: Thursday, November 26, 2020 8:34 AM
To: Péter Gombkötő
Cc: tájfutó levlista
Subject: Re: [Tajfutas] WMOC - úgy általában

Kedves Oldgombi!

Az még nem ár-érték arány, hogy máshol kétszer annyit indulhatsz, az még csak az ár. Ha az értéket is beelekalkuláljuk, akkor részese lehetsz egy olyan élménynek, amihez ezek szerint máshogy már nem juthatsz, amikor külföldön utazást és szállás is kell fizetned. Szóval tudhatod, hogy ez milyen érzés : ezrével együtt futni olyanokkal, akiknek a világ minden részén ugyanaz évtizedek óta a hobbija, a gondolatainak a középpontja! Kóros sporttársainkkal, akiket szeretett sportunk örzött meg ilyen soká egészségben! Fél év alatt csak össze lehet kuporgatni egy nevezési díjat! Ha napi 50-100forintot bedobsz egy perselybe, vagy kihagysz egy versenyt...

Persze mindenkinek szíve joga dönteni a részvételéről, csak te az árát mondtad, én az értéket, ezek együtt kellenek a mérlegeléshez!

K.Orsi