[Tajfutas] Silvanus SE téli edzés sorozat

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Nov. 22., V, 08:44:36 CET

Szerintem, legalább is az idősebbek közül, senki sem gondolhatja komolyan,
hogy most, a veszélyes koronavírus járvány idején, adminisztratív előírás
teljesítése céljából elmegyünk egy kórházba vagy más egészségügyi
intézménybe, ahol problémás lehet a többi ügyféltől való
védőtávolság tartása. Ez teljesen fölösleges vita. (A gyerek és utánpótlás
és fiatal felnőtt korúak esetére persze helyeselni tudom, feltéve, ha
érdemleges, és nem csak formális a sportorvosi vizsgálat.)

G.