[Tajfutas] Budapest Kupa záró futam és Egyetemi Liga 2. forduló

Felföldi Károly fe43ka at gmail.com
2020. Nov. 14., Szo, 09:21:55 CET

2020. 11. 13. 21:40 keltezéssel, péter kovács írta:
> Isti, Ábel elevenére tapintottál!
> Kb. 1992-93-ban már egészen konkrét tervei voltak arra, hogy ezt
> hogyan lehetne megcsinálni az akkori térképeken, azokat hogyan kellene
> összekötögetni.
> Ha egy kicsit noszogatod még, biztos belevág :-)
>
> kovacsp
>

> Szervusztok!

Ilyenen, mármint 'hosszútávú sprint' már én is gondolkodtam Szegeden,
ugyanis a szegedi oldalon kb. 6, az újszegedi oldalon kb. 5 km2
egybefüggő térkép van (nem is tudom helyesbítési szempontból követni a
gyors változásokat a rekonstrukciós  és építkezési munkák miatt). Persze
vannak benne tájékozódásilag 'értéktelen' részek (sima utcák, amik
összekötik az egyes részeket). Azért egy ilyen megrendezése szervezési
szempontból sem könnyű. Ez ugyan nem a reklám helye, de mellékelem a
szegedi részt, ami sok helyen most is munka alatt van.

F. Karcsi